Na podlagi drugega odstavka 27. člena zakona o urejanju prostora
(Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) sprejme minister za
okolje, prostor in energijo v soglasju z ministrom za promet
PROGRAM PRIPRAVE
državnega lokacijskega načrta za obojestranski bencinski
servis Vipava na odseku hitre ceste Razdrto–Vipava
I. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo
državnega lokacijskega načrta
V študiji spremljajočih objektov ob avtocestah v Republiki Sloveniji,
ki jo je februarja 1996, in s kasnejšimi dopolnitvami, izdelal RC Planiranje,
d.o.o., Celje, je na območju Vipave predviden obojestranski spremljajoči
objekt, bencinski servis (tipa – 2), potrebo po njem pa je naknadno potrdila še
študija Preveritev možnosti odstavljanja tovornih vozil v primeru burje na
Primorskem kraku avtoceste, ki jo je junija 1998 izdelal RC Planiranje, d.o.o.,
Celje.
V septembru 1999 je bila sprejeta uredba o lokacijskem načrtu
za primorski krak avtoceste na odseku hitre ceste Razdrto–Vipava (Uradni list
RS, št. 71/99 in 110/02 – ZUreP-1), ki obravnava odsek hitre ceste od km 1,073
do km 15,701 ter pokriva odseka Rebernice in Vipava–Podnanos, ki sta vključena
v nacionalni program izgradnje avtocest v Republiki Sloveniji. Predmet priprave
lokacijskega načrta je bil tudi obojestranski bencinski servis v območju
priključka Vipava, vendar je bil zaradi neusklajenosti tik pred sprejetjem tega
lokacijskega načrta izvzet iz lokacijskega načrta.
Minister za promet je z dopisom z dne 12. 3. 2003, št. 2644-2/2003/2-0403
podal pobudo za izdelavo državnega lokacijskega načrta, in sicer za spremembe
in dopolnitve uredbe o lokacijskem načrtu za Primorski krak avtoceste na odseku
hitre ceste Razdrto–Vipava. Državni lokacijski načrt naj vključuje
obojestranski bencinski servis Vipava.
Pobuda je dokumentirana z elaboratom “Primorski krak avtoceste
na odseku hitre ceste H4, Razdrto–Meja Italija, odsek: Razdrto–Selo, pododsek:
Razdrto–Vipava, Etapa 2–2, objekt: Obojestranske oskrbne postaje Vipava“, ki ga
je februarja 2002 izdelal Proniz d.o.o. Ljubljana, in je utemeljena v:
-
prostorskih sestavinah dolgoročnega plana Republike Slovenije za obdobje
1986–2000 (Uradni list SRS, št. 1/86, 41/87, 12/89 in Uradni list RS, št.
36/90, 27/91, 72/95, 13/96, 11/99 in 4/03);
-
prostorskih sestavinah družbenega plana Republike Slovenije za obdobje
1986–1990 (Uradni list SRS, št. 2/86, 41/87, 23/89 in Uradni list RS, št.
72/95, 13/96, 11/99 in 4/03);
-
spremembah in dopolnitvah nacionalnega programa izgradnje avtocest v
Republiki Sloveniji (NPIA-A).
II. Predmet in programska izhodišča državnega lokacijskega
načrta ter okvirno ureditveno območje
Predmet izdelave državnega lokacijskega načrta za obojestranski
bencinski servis Vipava (v nadaljnjem besedilu: državni lokacijski načrt) je
prostorska ureditev državnega pomena – obojestranski bencinski servis v
neposredni bližini priključka Vipava, ki obsega:
-
pokrito ploščad s črpalkami za gorivo, s tremi točilnimi otoki;
-
samopostrežno prodajalno s specifično ponudbo v okviru bencinskega
servisa;
-
avtomobilsko pralnico;
-
prostore osebja bencinskega servisa (garderobe, umivalnice, stranišče);
-
posredovanje turističnih informacij;
-
bife – okrepčevalnica;
-
sanitarije;
-
prostore osebja bifeja;
-
skladiščne prostore;
-
prostor za počitek in rekreacijo;
-
turistično informativno tablo;
-
samostojno stranišče;
-
ločen dovoz za servisne dejavnosti in dostop gostov oziroma uporabnikov;
-
parkirne površine, ki naj bi zadoščale za približno 20 do 25 parkirnih
mest za osebna vozila, 5 parkirnih mest za avtodome in manjša tovorna vozila,
kombije, 10 do 13 parkirišč za tovorna vozila in dodatno površino, za izločanje
tovornih vozil ob neugodnih vremenskih razmerah.
Celotno območje urejanja leži v Občini Vipava.
Lokacije obojestranskega bencinskega servisa so bile proučevane
že v fazi priprave in izdelave lokacijskega načrta za hitro cesto Razdrto–Vipava,
sprejetega z uredbo o lokacijskem načrtu za hitro cesto Razdrto–Vipava (Uradni
list RS, št. 71/99 in 110/02 – ZUreP-1), in so bile vključene v sam postopek
priprave tega lokacijskega načrta.
V razgrnjenem osnutku lokacijskega načrta leta 1996 je bil
predviden obojestranski bencinski servis v neposredni bližini obrtne cone
Vipava.
V fazi priprave stališč do pripomb je bila trasa hitre ceste
v območju Mlak prestavljena nad tankovske garaže, s tem se je vzporedno
prestavil tudi obojestranski bencinski servis.
Glede na to, da je bencinski servis posegal v naravno strugo
Gacke ter v obstoječe mokrišče na Mlakah, se je v letu 1998 izdelala študija,
kjer se je primerjalo enostransko počivališče (bencinski servis) vzhodno od
tankovskih garaž in dvostransko počivališče. Lokacije so posegale v območje mokrišča
Mlake, zato je bilo sprejeto stališče, da je potrebno obojestranski bencinski
servis umakniti izven varovanega območja Mlak.
Leta 1998 so se izdelale še dodatne preveritve
obojestranskega bencinskega servisa v sklopu priključka, vendar so se rešitve z
vidika prometne varnosti izkazale za neprimerne.
Pri pripravi predloga lokacijskega načrta za hitro cesto Razdrto–Vipava
je bil, zaradi neusklajenosti, obojestranski bencinski servis izločen iz
lokacijskega načrta.
Po že sprejeti uredbi o lokacijskem načrtu za hitro cesto
Razdrto–Vipava (Uradni list RS, št. 71/99 in 110/02 – ZUreP-1), se je v letu
2002 izdelala Idejna preveritev možnih lokacij za obojestranski bencinski
servis Vipava, pri čemer je bilo ugotovljeno, da so možnosti umestitve
bencinskega servisa prostorsko omejene.
Lokacijo v longitudinalni smeri pogojuje potek trase hitre
ceste, v pobočju Nanosa jo zaradi geomorfoloških značilnosti terena ni možno
umestiti, v dolinskem pa so možnosti lociranja omejene z obsežnim varovanim
območjem biotopa Mlake, kakor tudi zaradi zahtev po čim manjšem poseganju v
kmetijska zemljišča I. kategorije.
V predmetnem elaboratu sta obdelani in primerjani dve možni
varianti lokacij, in sicer:
-
bencinski servis Mlake – jug in Mlake – sever,
-
bencinski servis Zemono – jug in Mlake – sever.
Iz analize in grobe primerjave s prostorskega, krajinskega, okoljskega,
prometno-ekonomskega vidika v zaključku elaborata izhaja, da je primernejša
lokacija obojestranskega bencinskega servisa po varianti Mlake – sever in Mlake
– jug.
Predlagana lokacija je bila podana tudi kot gradivo k pobudi
ministra za promet za izdelavo državnega lokacijskega načrta za predmetni
obojestranski bencinski servis.
Dne 3. 7. 2003 je Ministrstvo za okolje, prostor in energijo
– Urad RS za prostorsko planiranje skladno z 28. členom zakona o urejanju
prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v
nadaljnjem besedilu: ZUreP-1) sklicalo prostorsko konferenco z namenom, da se
pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne
skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede
priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve. Datum ter
kraj in čas zbora konference je Ministrstvo za okolje, prostor in energijo –
Urad RS za prostorsko planiranje objavil v dveh sredstvih javnega obveščanja,
in sicer dne 27. 6. 2003 v časopisu Primorske novice in na radiu Nova od 27. 6.
do 2. 7. 2003.
Osebno so bili vabljeni nosilci urejanja prostora iz III.
točke tega programa priprave. Predstavniki gospodarstva, interesnih združenj
ter organizirane javnosti so bili vabljeni preko sredstev javnega obveščanja.
Na prostorski konferenci so bila posredovana naslednja priporočila
oziroma usmeritve, ki bodo v postopku priprave državnega lokacijskega načrta
proučena in smiselno upoštevana:
-
da se zagotovi dostop do vseh parcel, ki bodo tangirane z izgradnjo
bencinskega servisa na severni in južni strani;
-
da državni lokacijski načrt ne omejuje izgradnjo obrtne cone med Gacko
in bencinskim servisom na severni strani, med hitro cesto in glavno cesto GI-12
na južni strani bencinskega servisa ter južno od tankovskih garaž med hitro
cesto in glavno cesto GI-12 v smeri proti Podnanosu;
-
da se omogoči možnost priključevanja predvidenih obrtnih con ter že
obstoječe obrtne cone – tankovske garaže na komunalno infrastrukturo;
-
da se omogoči postavitev informacijskega panoja za območje Občine Vipava
na bencinskem servisu;
-
da se primerno uredi zunanja ureditev po končani gradnji;
-
da se zaščiti in prestavi telefonski koaksialni magistralni kabel in
krajevni kabel na obravnavanem območju in priključi oba bencinska servisa na
omrežje in kasneje tudi obrtne cone.
Priprava državnega lokacijskega načrta obsega izdelavo:
-
strokovnih podlag iz IV. točke tega programa priprave,
-
državni lokacijski načrt, ki mora biti izdelan v skladu s 24., 43., 44.
in 46. členom ZUreP-1.
III. Nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci, ki bodo
sodelovali pri pripravi državnega lokacijskega načrta
Nosilci urejanja prostora, ki morajo pred pričetkom izdelave
državnega lokacijskega načrta podati smernice za njegovo pripravo, k
dopolnjenemu predlogu državnega lokacijskega načrta pa mnenje, so:
1.
Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS, Ljubljana, Parmova
33;
2.
Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in
drugimi nesrečami, Ljubljana, Kardeljeva ploščad 21;
3.
Ministrstvo za obrambo, Urad za obrambne zadeve, Ljubljana, Kardeljeva
ploščad 25;
4.
Ministrstvo za kulturo, Uprava RS za kulturno dediščino, Ljubljana,
Plečnikov trg 2;
5.
Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška 19, Ljubljana;
6.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje varstva okolja,
Ljubljana, Dunajska 48;
7.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje upravljanja z
vodami, Ljubljana, Dunajska 48;
8.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje ohranjanja narave,
Ljubljana, Dunajska 48;
9.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Ljubljana, Dunajska
56–58;
10.
Zavod RS za varstvo narave, Ljubljana, Zeljarska 1;
11.
Zavod za ribištvo Slovenije, Ljubljana, Župančičeva 9;
12.
Zavod za gozdove Slovenije, Ljubljana, Večna pot 2;
13.
ELES Elektro-Slovenija d.o.o, Ljubljana, Hajdrihova 2;
14.
Elektro Primorska, PE Gorica, Erjavčeva ulica 22, Nova Gorica;
15.
Telekom Slovenije, Ljubljana, Cigaletova 15;
16.
Geoplin d.o.o. Ljubljana, Cesta Ljubljanske brigade 11, Ljubljana;
17.
Občina Vipava, Glavni trg 15, Vipava;
18.
Komunalno stanovanjska družba d.o.o. Ajdovščina, Goriška 23 b,
Ajdovščina;
19.
Kraški vodovod Sežana, Bazoviška cesta 6, Sežana;
20.
druge občinske gospodarske javne službe ter drugi organi in
organizacije, kolikor bi se v postopku priprave lokacijskega načrta izkazalo,
da so tangirani.
Postopek priprave državnega lokacijskega načrta vodi Ministrstvo
za okolje, prostor in energijo – Urad RS za prostorsko planiranje, Dunajska 21,
Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: MOP UPP).
Investitorja načrtovanih prostorskih ureditev sta Družba za
avtoceste v Republiki Sloveniji d.d., Ulica XIV. Divizije 4, 3000 Celje (v
nadaljnjem besedilu: DARS d.d.) in Petrol d.d. Ljubljana, Dunajska cesta 50,
1000 Ljubljana.
Naročnik vseh strokovnih podlag ter državnega lokacijskega načrta
je DARS d.d.
Izdelovalec državnega lokacijskega načrta mora izpolnjevati pogoje,
ki jih določajo členi ZUreP-1, in ga DARS d.d. izbere po predpisih o oddaji
javnega naročila. DARS d.d. mora v komisijo za izbiro izdelovalca državnega
lokacijskega načrta imenovati tudi člana, ki ga določi MOP UPP. MOP UPP mora
pred pričetkom postopka javnega naročila za izbiro izdelovalca državnega
lokacijskega načrta potrditi projektno nalogo.
IV. Seznam potrebnih strokovnih podlag in način njihove
pridobitve
Pri izdelavi strokovnih podlag in državnega lokacijskega načrta
je treba upoštevati naslednja že izdelana gradiva:
-
Študijo spremljajočih objektov ob avtocestah v RS (RC– Planiranje,
d.o.o., Celje, februar 1996 z dopolnitvami);
-
Preveritev možnosti odstavljanja tovornih vozil v primeru burje na
Primorskem kraku avtoceste (RC – Planiranje, d.o.o., Celje, št. 92/97-98, junij
1998);
-
IP – varianta tankovske garaže (Proniz, d.o.o., št. C-52/95-1/IBT,
oktober 1997);
-
Idejno rešitev počivališča Vipava in AC baze na Mlakah (LUZ, d.d., št.
naloge 4392, april 1998);
-
Idejno rešitev priključka Vipava (Proniz, d.o.o., št. C-52/95-LN/PRVP,
oktober 1998);
-
IP, (Proniz d.o.o., št. C-52/95-LN/99, december 1998);
-
Poročilo o vplivu burje na odseku hitre ceste Razdrto– Vipava, A.c.i.,
december 1998;
-
Lokacijski načrt, Primorski krak avtoceste na odseku hitre ceste
Razdrto–Vipava, september 1999 (LUZ, d.d. Ljubljana, št. 4392, maj 1999);
-
Idejno preveritev možnih lokacij za obojestranski BS Vipava (Proniz, št.
C-119/01, februar 2002);
-
Projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja (Proniz, d.o.o., št.
C-52/95-ET2-2, marec 2003);
-
PGD za odsek HC Razdrto–Vipava (Proniz, d.o.o. C-52/95 ET2-3, april
2003);
-
Opis izdelanih preveritev možnih lokacij za obojestranski bencinski
servis “Vipava“ z utemeljitvijo predlagane lokacije (DDC d.o.o., maj 2003);
-
Strokovne podlage izdelane v okviru priprave LN za HC na odseku Razdrto–Vipava.
Pred izdelavo državnega lokacijskega načrta mora investitor zagotoviti
izdelavo naslednjih strokovnih podlag:
1.
Geodetsko topografski načrt v M 1:1000;
2.
Zemljiško-katastrski načrt območja državnega lokacijskega načrta,
izdelan v M 1:1000 oziroma v M 1:2880, potrjen na Geodetski upravi RS;
3.
Celostno idejno rešitev obojestranskega bencinskega servisa, objektov in
drugih ureditev, izdelano na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične,
krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve v M 1:1000 z ustreznim
poročilom in utemeljitvijo;
4.
Tehnične idejne rešitve obojestranskega bencinskega servisa ceste,
objektov in drugih ureditev izdelane kot posamezni načrti v skladu s pravilnikom,
ki ureja podrobnejšo vsebino projektne dokumentacije v M 1:1000, z ustreznim tehničnim
poročilom in projektantskim predračunom;
5.
Strokovne podlage, izdelane v skladu z navodilom, ki ureja vsebino
posebnih strokovnih podlag in vsebino prostorskih izvedbenih aktov:
a)
geološko in geotehnično poročilo;
b)
idejne rešitve vseh infrastrukturnih objektov, naprav in omrežij, ki so
potrebni za delovanje načrtovanih prostorskih ureditev;
c)
idejne rešitve prestavitev, razširitev in drugih prilagoditev obstoječih
objektov, naprav in ureditev, ki so potrebne zaradi realizacije načrtovanih
prostorskih ureditev;
d)
strokovne podlage glede načina reševanja deponiranja viškov materiala in
odvzema materiala, po potrebi idejne rešitve in vse ostale strokovne podlage za
ureditev deponij;
e)
rešitve v zvezi z varovanjem okolja in rešitve za preprečitev in
zmanjšanje negativnih vplivov na okolje, posebej pa:
- ukrepe za
preprečitev in sanacijo prekomernega hrupa virov in imisijskih obremenitev
varovanih območij,
- vodnogospodarske
ureditve s prikazom zaščite podtalnice, vodnih virov in površinskih voda ter
ureditve strug površinskih voda, s prikazom sistema odvodnjavanja in čiščenja meteornih
in ostalih odpadnih voda,
- ukrepe za
lokalno zmanjšanje onesnaženja zraka,
- ukrepe za
zaščito pred prekomernim onesnaženjem zemlje in tal,
- ukrepe za
omilitev vplivov na živalski in rastlinski svet,
f)
ureditev reliefa in zelenih površin s prikazom sprememb in končnega
stanja;
6.
Poročilo o vplivih na okolje, izdelano v skladu z navodilom, ki ureja
metodologijo za izdelavo poročil o vplivih na okolje in z upoštevanjem evropskih
standardov (Council Directive 97/11/EC of March 1997 amending Directive 85/337/EEC
on the effects of certain public and private projects on the environment,
Official jurnal. NO.L073,14/03/1997 P0005);
7.
Morebitne druge strokovne podlage, ki bodo izhajale iz smernic nosilcev
urejanja prostora; po potrebi tudi strokovne podlage v zvezi z ukrepi v času
gradnje.
V postopku priprave državnega lokacijskega načrta Ministrstvo
za kulturo – Uprava RS za kulturno dediščino zagotovi izdelavo strokovnih zasnov
s področja kulturne dediščine v skladu z zakonom, ki ureja varstvo kulturne
dediščine in jih posreduje MOP UPP.
V postopku priprave državnega lokacijskega načrta Zavod RS za
varstvo narave zagotovi izdelavo naravovarstvenih smernic v skladu z zakonom,
ki ureja ohranjanje narave in jih posreduje MOP UPP.
V. Roki za pripravo državnega lokacijskega načrta
Pridobitev
smernic za načrtovanje
DARS d.d. zagotovi gradivo za pridobitev smernic (najmanj situativni
prikaz prostorske ureditve v merilu 1:5000 s tehničnim poročilom).
MOP UPP pridobi smernice za načrtovanje s strani nosilcev
urejanja prostora iz III. točke tega programa.
Nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po
prejemu vloge.
Izdelovalec državnega lokacijskega načrta (v nadaljnjem besedilu:
izdelovalec) izdela analizo smernic ter ob upoštevanju le-te ter analize
prostora izdela usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve po prejemu vseh
smernic.
MOP UPP in DARS d.d. potrdita usmeritve za načrtovanje prostorske
ureditve.
Izdelava
strokovnih podlag in predloga državnega lokacijskega načrta
DARS d.d. zagotovi izdelavo vseh strokovnih podlag iz IV.
točke tega programa po potrditvi usmeritev.
Izdelovalec izdela predlog državnega lokacijskega načrta po
prevzemu vseh strokovnih podlag.
DARS d.d. preda predlog državnega lokacijskega načrta MOP
UPP.
MOP UPP pridobi recenzijsko mnenje s strani strokovnjakov s
področja prostorskega in prometnega načrtovanja, varstva okolja in finančnega
področja k predlogu državnega lokacijskega načrta in ga preda DARS d.d.
Izdelovalec dopolni predlog državnega lokacijskega načrta po
predaji recenzijskega mnenja s strani DARS d.d.
MOP UPP pred objavo javne razgrnitve predloga državnega lokacijskega
načrta organizira prostorsko konferenco z namenom, da se na predvidene rešitve
v predlogu državnega lokacijskega načrta pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve
in legitimni interesi (mnenja) lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih
združenj ter organizirane javnosti.
MOP UPP v sodelovanju z Ministrstvom za promet in DARS d.d.
seznani Občino Vipava s predlogom državnega lokacijskega načrta.
Javna razgrnitev
in javne obravnave
Minister za okolje, prostor in energijo s sklepom odredi javno
razgrnitev predloga državnega lokacijskega načrta na Ministrstvu za okolje, prostor
in energijo ter na Občini Vipava.
Javna razgrnitev traja najmanj 30 dni.
MOP UPP v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo.
Javna obravnava mora biti v kraju načrtovane prostorske ureditve.
MOP UPP obvesti javnost o kraju in času javne razgrnitve in
javne obravnave najmanj z objavo v uradnem glasilu ter na krajevno običajen
način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve.
MOP UPP v sodelovanju z Občino Vipava v času javne razgrnitve
in javne obravnave evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov,
organizacij in posameznikov.
MOP UPP v sodelovanju z ministrstvom za promet, DARS d.d. in
izdelovalcem prouči pripombe in predloge.
Izdelovalec pripravi predlog stališč glede njihovega upoštevanja.
MOP UPP s pripombami in predlogi ter predlogom stališč
seznani tudi tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se
predlagane spremembe lahko nanašale, ter pridobi njihovo predhodno mnenje.
Minister za okolje, prostor in energijo po predhodnem mnenju
ministra za promet s sklepom odloči o upoštevanju pripomb in predlogov in z
odločitvijo seznani Občino Vipava.
Izdelava
dopolnjenega državnega lokacijskega načrta
DARS d.d. zagotovi izdelavo morebitnih dopolnitev strokovnih podlag
po sprejemu odločitve o upoštevanju pripomb in predlogov.
Izdelovalec izdela dopolnjen predlog državnega lokacijskega načrta
po prevzemu vseh morebiti dopolnjenih strokovnih podlag.
DARS d.d. zagotovi gradivo (dopolnjen predlog državnega lokacijskega
načrta oziroma njegov izvleček) za pridobitev mnenj.
MOP UPP pozove nosilce urejanja prostora iz III. točke tega
programa, da podajo mnenje k dopolnjenemu predlogu državnega lokacijskega
načrta.
Nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu
vloge.
MOP UPP pridobi recenzijsko mnenje strokovnjaka s področja
prostorskega načrtovanja k dopolnjenemu predlogu državnega lokacijskega načrta
v času pridobivanja mnenj.
MOP UPP posreduje DARS d.d. mnenja nosilcev urejanja prostora,
recenzijsko mnenje z namenom, da izdelovalec izdela usklajen dopolnjen predlog
državnega lokacijskega načrta.
Sprejem
državnega lokacijskega načrta
Minister za okolje, prostor in energijo v soglasju z
ministrom za promet posreduje usklajen dopolnjen predlog državnega lokacijskega
načrta Vladi Republike Slovenije v sprejem. Sestavni del gradiva so priporočila
prostorskih konferenc in stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve.
Vlada Republike Slovenije sprejme državni lokacijski načrt z
uredbo in jo objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
VI. Obveznosti financiranja priprave državnega lokacijskega
načrta
DARS d.d. zagotovi vsa sredstva za izvedbo javnega razpisa in
vsa potrebna sredstva za izdelavo strokovnih podlag iz drugega odstavka
poglavja IV. ter državnega lokacijskega načrta.
MOP UPP zagotovi vsa sredstva za recenzije državnega lokacijskega
načrta.
VII. Objava programa priprave
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 352-21-2/2003
Ljubljana, dne 4. julija 2003.
EVA 2003-2511-0102
mag. Janez Kopač l. r.
Minister
za okolje, prostor in energijo
Soglašam!
Jakob Presečnik l. r.
Minister
za promet