Neuradno prečiščeno besedilo, ki vsebuje to spremembo:
Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja
zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerega organ ne jamči
odškodninsko ali kako drugače.
Neuradno prečiščeno besedilo Programa priprave državnega
lokacijskega načrta za hitro cesto na odseku Koper – Dragonja obsega:
-
Program priprave državnega lokacijskega načrta za hitro cesto na odseku
Koper – Dragonja (Uradni list RS, št. 79/04 z dne 19. 7. 2004),
-
Dopolnitev programa priprave državnega lokacijskega načrta za hitro
cesto na odseku Koper – Dragonja (Uradni list RS, št. 80/05 z dne 29. 8. 2005).
PROGRAM PRIPRAVE
državnega lokacijskega načrta za hitro cesto na odseku
Koper – Dragonja
(neuradno prečiščeno besedilo št. 1)
I. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo
državnega lokacijskega načrta
Osnovni cilj cestne povezave Koper – Dragonja je zagotoviti
ustrezno povezanost Slovenije s Hrvaško Istro tako, da se zagotovi tudi
povezava Hrvaške Istre s Trstom.
Minister za promet je z dopisom št. 2644-38/2001/16-0403 z
dne 21. aprila 2004 podal pobudo za izdelavo državnega lokacijskega načrta za
hitro cesto na odseku Koper – Dragonja. Pobuda je dokumentirana s prilogo
Študija variant cestne povezave HC-Koper – MP Dragonja (izdelal Investbiro
Koper d.d., št. projekta 2000 – 18/1) in grafično prilogo s prikazom pregledne
situacije predlagane variante V2a (merilo 1:25000, izdelal PS Prostor, november
2003).
Pobuda ministra za promet je utemeljena v:
-
Uredbi o vrstah prostorskih ureditev državnega pomena (Uradni list RS,
št. 54/03);
-
prostorskih sestavinah dolgoročnega plana Republike Slovenije za obdobje
od leta 1986 – 2000 (Uradni list SRS, št. 1/86, 41/87 in 12/89 ter Uradni list
RS, št. 36/90, 27/91, 72/95, 11/99 in 4/03);
-
prostorskih sestavinah srednjeročnega družbenega plana Republike Slovenije
za obdobje 1986 – 1990 (Uradni list SRS, št. 2/86, 41/87 in 23/89 ter Uradni
list RS, št. 72/95, 11/99 in 4/03).
II. Predmet in programska izhodišča državnega lokacijskega
načrta ter okvirno ureditveno območje
Predmet izdelave državnega lokacijskega načrta za hitro cesto
na odseku Koper – Dragonja (v nadaljnjem besedilu: državni lokacijski načrt),
so vse prostorske ureditve, vezane na izgradnjo hitre ceste v dolžini približno
15,5 km na odseku med Koprom in mejnim prehodom Dragonja, s priključitvijo na
obstoječe regionalno in lokalno cestno omrežje.
Minister za promet je v pobudi za izdelavo državnega
lokacijskega načrta predlagal potek trase v naslednjem koridorju:
Začetek trase je na obstoječi AC Dekani – Koper, kjer je
predviden razcep za HC Koper – Dragonja. Od razcepa Škocjan gre trasa v predor
skozi Škocjanski grič in po izhodu iz predora preči ravnice Pradišjol in
Šalarsko polje mimo zazidave Šalara. do priključka Šalara. Od priključka Šalara
poteka trasa HC po vzhodnem pobočju potoka Pjažentin in preide v predor pod
Šmarskim sedlom do doline Drnice. Po dolini Drnice poteka trasa mimo naselja
Dragonja do obstoječega mejnega prehoda Dragonja.
Dne 8. 7. 2004 je Ministrstvo za okolje, prostor in energijo,
Urad za prostorski razvoj skladno z 28. členom Zakona o urejanju prostora
(Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v nadaljnjem
besedilu: Zakon o urejanju prostora) sklicalo prostorsko konferenco z namenom,
da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne
skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede
priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve. Datum ter
kraj in čas zbora konference je Ministrstvo za okolje, prostor in energijo,
Urad za prostorski razvoj objavil v dveh sredstvih javnega obveščanja, in sicer
dne 2. 7. 2004 v časopisu Primorske novice in na TV Sponka od 2. 7. do 8. 7.
2004. Osebno so bili vabljeni nosilci urejanja prostora iz III. točke tega
programa priprave. Predstavniki gospodarstva, interesnih združenj ter
organizirane javnosti so bili vabljeni preko sredstev javnega obveščanja.
Priporočila in usmeritve sta na prostorski konferenci podala
predstavnika Mestne Občine Koper in Občine Piran.
Na podlagi priporočil se v postopku priprave državnega
lokacijskega načrta prouči:
-
na območju predvidenega priključka Šalara naj meja državnega
lokacijskega načrta sega do meje rekonstruirane ceste Slavček – Tomos;
-
trasa naj poteka v čim večji meri po obstoječi trasi ceste Koper –
mednarodni mejni prehod Dragonja;
-
trasa hitre ceste naj se umakne naseljem Orešje in Dragonja.
Priprava državnega lokacijskega načrta obsega izdelavo:
-
strokovnih podlag državnega lokacijskega načrta iz IV. točke tega
programa priprave,
-
primerjalne študije variant poteka trase hitre ceste,
-
državnega lokacijskega načrta, ki mora biti izdelan v skladu s 24., 43.,
44. in 46. členom Zakona o urejanju prostora.
V skladu z določbami Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS,
št. 41/04) je Ministrstvo za okolje in prostor z odločbo št. 354-09-133/2005 z
dne 6. aprila 2004 ugotovilo, da lahko izvedba državnega lokacijskega načrta za
hitro cesto na odseku Koper–Dragonja pomembno vpliva na okolje, ker vsebuje
posege v okolje, za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje v skladu
z zakonom, ki ureja področje varstva okolja, oziroma lahko v skladu z zakonom,
ki ureja področje ohranjanja narave, pomembno vpliva na zavarovana območja,
posebna varstvena območja ali potencialna posebna ohranitvena območja (v
nadaljnjem besedilu: varovana območja).
Pred sprejemom državnega lokacijskega načrta je treba izvesti
celovito presojo vplivov njegove izvedbe na okolje v skladu z določbami zakona,
ki ureja področje varstva okolja, oziroma presojo sprejemljivosti njenih
vplivov na varovana območja v skladu z določbami zakona, ki ureja področje
ohranjanja narave.
Ministrstvo, pristojno za varstvo okolja, z javnim naznanilom
v svetovnem spletu in v enem od dnevnih časopisov, ki pokrivajo območje cele
države, obvesti javnost, da bo izvedena celovita presoja vplivov na okolje.
III. Nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci, ki bodo
sodelovali pri pripravi državnega lokacijskega načrta
Nosilci urejanja prostora, ki morajo pred pričetkom izdelave
državnega lokacijskega načrta podati smernice za njegovo pripravo, k
dopolnjenemu predlogu državnega lokacijskega načrta pa mnenje, so:
1.
Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in
drugimi nesrečami;
2.
Ministrstvo za obrambo, Urad za obrambne zadeve;
3.
Ministrstvo za kulturo, skupaj z javnim zavodom za varstvo kulturne
dediščine;
4.
Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste;
5.
Ministrstvo za promet, Javna agencija za železniški promet RS,
6.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano;
7.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje upravljanja z
vodami;
8.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje varstva okolja;
9.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje ohranjanja narave;
10.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, področje energetike;
11.
Ministrstvo za notranje zadeve, Ljubljana;
12.
Zavod RS za varstvo narave;
13.
Zavod za ribištvo Slovenije;
14.
Zavod za gozdove;
15.
ELES Elektro-Slovenija d.o.o.;
16.
Elektro- Primorska, d.d.;
17.
Geoplin d.o.o., Ljubljana;
18.
Telekom Slovenije, Ljubljana;
19.
Rižanski vodovod d.o.o.;
20.
Komunala Koper d.o.o.;
21.
Mestna občina Koper;
22.
Občina Piran;
23.
občinske gospodarske javne službe ter drugi organi in organizacije,
kolikor bi se v postopku priprave državnega lokacijskega načrta izkazalo, da so
tangirani.
Postopek priprave državnega lokacijskega načrta vodi
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo Direktorat za prostor, Urad za
prostorski razvoj, Dunajska 21, Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: MOPE UPR).
Investitor načrtovanih prostorskih ureditev je Republika
Slovenija, ki jo zastopa Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji d.d. Celje
ulica XIV divizije 4, Celje (v nadaljnjem besedilu: DARS).
Naročnik vseh strokovnih podlag ter državnega lokacijskega
načrta je DARS.
Izdelovalec državnega lokacijskega načrta mora izpolnjevati
pogoje iz 156. do 160. člena Zakona o urejanju prostora in ga DARS izbere po
predpisih o oddaji javnega naročila. DARS mora v komisijo za izbiro izdelovalca
državnega lokacijskega načrta imenovati tudi člana, ki ga določi MOPE UPR. MOPE
UPR mora pred pričetkom postopka javnega naročila za izbiro izdelovalca
državnega lokacijskega načrta potrditi projektno nalogo.
IV. Način pridobitve strokovnih rešitev
IV.1 Strokovne podlage se izdelajo na podlagi analize
prostora, pridobljenih smernic in analize le-teh, priporočil s prostorske
konference ter ob upoštevanju programskih izhodišč, določenih v II. poglavju
tega programa priprave. Izdelovalec državnega lokacijskega načrta predlaga
možne nove variante ali optimizacije predlagane variante.
MOPE UPR, Ministrstvo za promet in DARS potrdijo predlagan
obseg variant, za katere izdelovalec strokovnih podlag izdela idejne zasnove v
merilu 1:5000 s tehničnim poročilom.
Izdelovalec državnega lokacijskega načrta izdela utemeljitev
predlagane rešitve oziroma primerjalno študijo, v kateri prouči variante v
skladu s tretjim odstavkom 45. člena Zakon o urejanju prostora in tretjim
odstavkom 2. člena odloka o spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin
dolgoročnega in srednjeročnega plana Republike Slovenije (Uradni list RS, št.
11/99). Variante se proučijo, ocenijo in medsebojno primerjajo s
funkcionalnega, varstvenega in ekonomskega vidika ter z vidika njegove
sprejemljivosti v lokalnem okolju. V zaključku primerjalne študije izdelovalec
predlaga in utemelji najustreznejšo varianto trase hitre ceste in poda
usmeritve za njeno optimizacijo v sklopu izdelave strokovnih podlag in predloga
državnega lokacijskega načrta.
IV.2 V fazi izdelave študije variant se opravi celovita
presoja vplivov izvedbe državnega lokacijskega načrta na okolje. Zagotovi se:
-
okoljsko poročilo, v katerem se opredelijo, opišejo in ovrednotijo
vplivi izvedbe državnega lokacijskega načrta na okolje oziroma varovana območja
in možne alternative ter navede stopnja upoštevanja okoljskih izhodišč oziroma
naravovarstvenih smernic;
-
revizija okoljskega poročila v skladu s predpisi, ki določajo
podrobnejšo vsebino okoljskega poročila in vsebino ter metodologijo presoje
sprejemljivosti vplivov planov na varovana območja.
MOP UPR pred javno razgrnitvijo predlagane najustreznejše
variantne rešitve, okoljskega poročila in njegove revizije pridobi obvestilo o
ustreznosti okoljskega poročila in njegove revizije.
Pri odločitvi o najustreznejši variantni rešitvi je treba v
čim večji meri upoštevati pisna mnenja in pripombe javnosti, dana na predlog
variantne rešitve in na okoljsko poročilo, ki bosta javno razgrnjena.
IV.3 V fazi izdelave predloga državnega lokacijskega načrta
se na podlagi poročila o vplivih na okolje izvede presoja vplivov na okolje.
Zagotovi se:
-
poročilo o vplivih na okolje, ki mora biti izdelano v skladu s predpisi,
ki določajo podrobnejšo vsebino poročila o vplivih na okolje, ter
-
revizija poročila o vplivih na okolje, ki je neodvisen strokovni nadzor
nad kakovostjo in ustreznostjo poročila o vplivih na okolje.
S predlogom državnega lokacijskega načrta se hkrati javno
razgrnejo tudi poročilo o vplivih na okolje, pisno mnenje o reviziji ter
osnutek odločitve o okoljevarstvenem soglasju.
MOP UPR mora pred sprejemom državnega lokacijskega načrta pridobiti
okoljevarstveno soglasje.
V. Seznam potrebnih strokovnih podlag, način pridobitve
strokovnih rešitev in strokovnih podlag
Pri izdelavi strokovnih podlag in državnega lokacijskega
načrta je treba smiselno upoštevati naslednja že izdelana gradiva:
-
Državni lokacijski načrt za navezavo luke Koper na AC omrežje (usklajen
predlog, izdelal Investbiro Koper d.d., št. projekta 0048);
-
Prometno – tehnična ureditev ceste G1-11 v območju MMP Dragonja od km
13,700 do km 15,500 (izdelal Investbiro Koper d.d. št. proj. 2002-10, april
2002);
-
Študija variant cestne povezave HC-Koper – MP Dragonja (izdelal
Investbiro Koper d.d., št. projekta 2000 – 18/1);
-
Prometna študija obalnega območja od Dekanov do državne meje pri
Sečovljah in Dragonji (izdelal Tomaž Guzelj, PNZ 1997).
Pred izdelavo državnega lokacijskega načrta mora investitor
zagotoviti izdelavo naslednjih strokovnih podlag:
1.
geodetski načrt v M 1:1000, izdelan v skladu s Pravilnikom o geodetskem
načrtu (Uradni list RS, št. 40/04);
2.
celostna idejna rešitev ceste, priključkov, križanj in drugih ureditev,
izdelan na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske,
arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve v M 1:1000 z ustreznim
poročilom in utemeljitvijo;
3.
tehnične idejne rešitve ceste, priključkov, križanj in drugih ureditev,
izdelane v M 1:1000 kot posamezni načrti v skladu s predpisi, ki urejajo
podrobnejšo vsebino projektne dokumentacije, z ustreznim tehničnim poročilom in
projektantskim predračunom;
4.
strokovne podlage, izdelane v skladu z navodilom, ki ureja vsebino
posebnih strokovnih podlag in vsebino prostorskih izvedbenih aktov:
a)
geološko in geotehnično poročilo,
b)
idejne rešitve vseh infrastrukturnih objektov, naprav in omrežij, ki so
potrebni za delovanje načrtovane prostorske ureditve,
c)
idejne rešitve prestavitev, razširitev in drugih prilagoditev obstoječih
objektov, naprav in ureditev, ki so potrebne zaradi realizacije načrtovane
prostorske ureditve,
d)
strokovne podlage glede načina reševanja deponiranja viškov materiala in
odvzema materiala, po potrebi idejne rešitve in vse ostale strokovne podlage za
ureditev deponij,
e)
rešitve v zvezi z varovanjem okolja in rešitve za preprečitev in
zmanjšanje negativnih vplivov na okolje, posebej pa:
- ukrepi za
preprečitev in sanacijo prekomernega hrupa virov in imisijskih obremenitev
varovanih območij,
- vodnogospodarske
ureditve s prikazom zaščite podtalnice, vodnih virov in površinskih voda ter
ureditve strug površinskih voda in hudournikov; s prikazom sistema
odvodnjavanja in čiščenja meteornih in ostalih odpadnih voda,
- ukrepi za
lokalno zmanjšanje onesnaženja zraka,
- ukrepi za
zaščito pred prekomernim onesnaženjem zemlje in tal,
- ukrepi za
omilitev vplivov na živalski in rastlinski svet,
- ureditev
reliefa in zelenih površin s prikazom sprememb in končnega stanja;
f)
idejno zasnovo rešitev in ukrepov za obrambo ter varstvo pred naravnimi
in drugimi nesrečami;
5.
poročilo o vplivih na okolje, izdelano v skladu z navodilom, ki ureja
metodologijo za izdelavo poročil o vplivih na okolje in z upoštevanjem
evropskih standardov;
6.
morebitne druge strokovne podlage, ki bodo izhajale iz smernic nosilcev
urejanja prostora; po potrebi tudi strokovne podlage v zvezi z ukrepi v času
gradnje.
V postopku priprave državnega lokacijskega načrta Ministrstvo
za kulturo skupaj z javnim zavodom za varstvo kulturne dediščine zagotovi
izdelavo strokovnih zasnov s področja kulturne dediščine v skladu z zakonom, ki
ureja varstvo kulturne dediščine, in jih posreduje MOPE UPR.
Pred izdelavo državnega lokacijskega načrta Zavod RS za
varstvo narave zagotovi izdelavo naravovarstvenih smernic v skladu z zakonom,
ki ureja ohranjanje narave, in jih posreduje MOPE UPR.
VI. Roki za pripravo državnega lokacijskega načrta
Pridobitev smernic za načrtovanje
-
DARS zagotovi gradivo za pridobitev smernic (najmanj situativni prikaz
prostorske ureditve v merilu 1:5000 s tehničnim poročilom).
-
MOPE UPR pridobi smernice za načrtovanje s strani nosilcev urejanja
prostora iz III. točke tega programa priprave.
-
Nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po prejemu vloge.
-
Izdelovalec državnega lokacijskega načrta (v nadaljnjem besedilu:
izdelovalec) po prejemu vseh smernic izdela analizo smernic ter ob upoštevanju
le-teh ter analize prostora izdela usmeritve za načrtovanje prostorske
ureditve.
-
MOPE UPR in DARS potrdita usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve.
Izdelava utemeljitve predlagane rešitve oziroma variantnih
rešitev in primerjalne študije variant
-
DARS zagotovi izdelavo utemeljitve predlagane rešitve oziroma variantnih
rešitev poteka trase hitre ceste po končani izdelavi usmeritev za načrtovanje
prostorske ureditve.
-
Izdelovalec izdela utemeljitve predlagane rešitve oziroma primerjalno
študijo variant.
-
MOPE UPR zagotovi recenzijo utemeljitve predlagane rešitve oziroma
primerjalne študije variant.
-
K izdelani in po potrebi dopolnjeni utemeljitvi predlagane rešitve
oziroma primerjalni študiji in predlogu najustreznejše variante pridobi MOPE
UPR stališča Ministrstva za okolje, prostor in energijo, Ministrstva za
kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in Ministrstva za kulturo ter stališča
lokalnih skupnosti po končani recenziji utemeljitve predlagane rešitve oziroma
primerjalne študije.
-
MOPE UPR organizira prostorsko konferenco z namenom, da se na predvidene
rešitve v predlogu državnega lokacijskega načrta pridobijo in uskladijo
priporočila, usmeritve in legitimni interesi (mnenja) lokalne skupnosti,
gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti.
-
O utemeljenem predlogu rešitve oziroma variantni rešitvi, za katero se
izdela predlog državnega lokacijskega načrta, odloči Vlada Republike Slovenije
na predlog ministra za okolje, prostor in energijo.
Izdelava strokovnih podlag in predloga državnega lokacijskega
načrta
-
DARS na podlagi usmeritev ter v skladu s priporočili prostorske
konference zagotovi izdelavo vseh strokovnih podlag iz IV. točke tega programa.
-
Izdelovalec po prevzemu vseh strokovnih podlag izdela predlog državnega
lokacijskega načrta.
-
DARS preda predlog državnega lokacijskega načrta MOPE UPR.
-
MOPE UPR zagotovi strokovni pregled predloga državnega lokacijskega
načrta.
-
Izdelovalec po posredovanju pripomb s strani MOPE UPR dopolni predlog
državnega lokacijskega načrta.
-
MOPE UPR v sodelovanju z DARS seznani Mestno občino Koper in Občino
Piran z javno razgrnitvijo predloga državnega lokacijskega načrta.
Javna razgrnitev in javne obravnave
-
Minister za okolje, prostor in energijo s sklepom odredi javno
razgrnitev predloga državnega lokacijskega načrta na ministrstvu za okolje,
prostor in energijo ter na Mestni občini Koper in Občini Piran.
-
Javna razgrnitev traja najmanj 30 dni.
-
MOPE UPR v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo. Javna
obravnava mora biti v kraju načrtovane prostorske ureditve.
-
MOPE UPR obvesti javnost o kraju in času javne razgrnitve in javne
obravnave z objavo v Uradnem listu Republike Slovenije ter na krajevno običajen
način.
-
MOPE UPR v sodelovanju z Mestno občino Koper in Občino Piran v času
javne razgrnitve in javne obravnave evidentira vse pisne in ustne pripombe in
predloge organov, organizacij in posameznikov.
-
MOPE UPR v sodelovanju z DARS, pobudnikom in izdelovalcem prouči
pripombe in predloge.
-
Izdelovalec pripravi predlog stališč glede njihovega upoštevanja.
-
MOPE UPR s pripombami in predlogi ter predlogom stališč seznani tudi
tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se predlagane
spremembe lahko nanašale, ter pridobi njihovo predhodno mnenje.
-
Minister za okolje, prostor in energijo po predhodnem mnenju ministra za
promet odloči o upoštevanju pripomb in predlogov in z odločitvijo seznani
Mestno občino Koper in Občino Piran.
Izdelava dopolnjenega predloga državnega lokacijskega načrta
-
DARS zagotovi izdelavo morebitnih dopolnitev strokovnih podlag v 30 dneh
po sprejemu odločitve o upoštevanju pripomb in predlogov.
-
Izdelovalec izdela dopolnjen predlog državnega lokacijskega načrta v 30
dneh po prevzemu vseh morebiti dopolnjenih strokovnih podlag.
-
DARS zagotovi gradivo za pridobitev mnenj.
-
MOPE UPR pozove nosilce urejanja prostora iz III. točke tega programa,
da podajo mnenje k dopolnjenemu predlogu državnega lokacijskega načrta.
-
Nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu vloge.
-
MOPE UPR zagotovi strokovni pregled dopolnjenega predloga državnega
lokacijskega načrta ter pridobi stališče ministra za promet k dopolnjenemu
predlogu državnega lokacijskega načrta v času pridobivanja mnenj.
-
MOPE UPR posreduje mnenja nosilcev urejanja prostora, poročilo o
pregledu državnega lokacijskega načrta ter mnenje ministra za promet DARS.
-
Izdelovalec po predaji mnenj in poročila iz prejšnjega odstavka izdela
usklajen dopolnjen predlog državnega lokacijskega načrta.
Sprejem državnega lokacijskega načrta
-
Minister za okolje, prostor in energijo v soglasju z ministrom za promet
posreduje usklajen dopolnjen predlog državnega lokacijskega načrta Vladi
Republike Slovenije v sprejem. Sestavni del gradiva so priporočila prostorskih
konferenc in stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve.
-
Vlada Republike Slovenije sprejme državni lokacijski načrt z uredbo in
jo objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
VII. Obveznosti financiranja priprave državnega lokacijskega
načrta
DARS zagotovi vsa sredstva za izdelavo strokovnih podlag ter
državnega lokacijskega načrta.
MOPE UPR zagotovi sredstva za recenzije državnega
lokacijskega načrta.
Program priprave državnega lokacijskega načrta
za hitro cesto na odseku Koper – Dragonja (Uradni list RS, št. 79/04) vsebuje naslednjo končno določbo:
»VIII. Objava programa priprave
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike
Slovenije.«.
Dopolnitev programa priprave državnega
lokacijskega načrta za hitro cesto na odseku Koper – Dragonja (Uradni list RS,
št. 80/05) vsebuje naslednjo končno določbo:
»3
Ta dopolnitev programa priprave se objavi v Uradnem listu
Republike Slovenije.«.