Neuradno prečiščeno besedilo, ki vsebuje to spremembo:
Opozorilo:
Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja zgolj informativni delovni
pripomoček, glede katerega organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
Neuradno prečiščeno besedilo Odloka o
ustanovitvi Javnega gospodarskega zavoda Protokolarne storitve Republike
Slovenije obsega:
-
Odlok o ustanovitvi Javnega gospodarskega zavoda Protokolarne storitve
Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 54/12 z dne 17. 7. 2012),
-
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega
gospodarskega zavoda Protokolarne storitve Republike Slovenije (Uradni list RS,
št. 31/14 z dne 30. 4. 2014).
ODLOK
o ustanovitvi Javnega gospodarskega
zavoda Protokolarne storitve Republike Slovenije
(neuradno prečiščeno besedilo št. 1)
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se urejajo organizacija,
dejavnost, organi in njihove pristojnosti, način financiranja in druga temeljna
vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje Javnega gospodarskega
zavoda Protokolarne storitve Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu:
zavod).
2. člen
Zavod je bil ustanovljen z Odlokom o
ustanovitvi javnega gospodarskega zavoda protokolarne storitve Republike
Slovenije (Uradni list RS, št. 97/01 in 16/05) in vpisan v sodni register s
sklepom SRG 200103486 z dne 4. januarja 2001.
3. člen
Ustanoviteljica zavoda je Republika
Slovenija, ustanoviteljske pravice in obveznosti pa izvaja Vlada Republike Slovenije.
II. FIRMA IN SEDEŽ
4. člen
(1) Firma zavoda je: Javni gospodarski
zavod Protokolarne storitve Republike Slovenije.
(2) Skrajšana firma zavoda je: JGZ
Brdo.
(3) Pri poslovanju s tujimi partnerji
se poleg firme v slovenskem jeziku lahko uporablja tudi ime: State Protocol Services
of the Republic of Slovenia.
(4) Sedež zavoda je: Kranj, Predoslje
39.
III. DEJAVNOST ZAVODA
5. člen
(1) Zavod v okviru registrirane
dejavnosti kot gospodarsko javno službo:
-
opravlja strokovne, tehnične in druge naloge, povezane z uporabo
stvarnega premoženja v lasti ustanoviteljice, ki je bilo s sporazumom med
zavodom in Generalnim sekretariatom Vlade Republike Slovenije (v nadaljnjem
besedilu: upravljavec) o uporabi stvarnega premoženja upravljavca preneseno v
uporabo zavoda, ter druge naloge, ki omogočajo njegovo smotrno in gospodarno
rabo in razvoj;
-
opravlja protokolarne storitve skladno s sklepom o določitvi
protokolarnih pravil in
-
organizira druge dogodke za državne organe.
(2) Zavod lahko opravlja tudi tržno
dejavnost.
(3) Zavod opravlja dejavnosti v obsegu
in tako, kot je določeno z letnim programom dela in finančnim načrtom.
6. člen
Dejavnost
zavoda skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS,
št. 69/07 in 17/08) je:
1.110
|
Pridelovanje žit (razen riža), stročnic in oljnic
|
1.130
|
Pridelovanje zelenjadnic in melon, korenovk in gomoljnic
|
1.160
|
Pridelovanje rastlin za vlakna
|
1.190
|
Pridelovanje cvetja in drugih enoletnih rastlin
|
1.250
|
Gojenje drugih sadnih dreves in grmovnic
|
1.260
|
Pridelovanje oljnih sadežev
|
1.280
|
Gojenje začimbnih, aromatskih in zdravilnih rastlin
|
1.290
|
Gojenje drugih trajnih rastlin
|
1.300
|
Razmnoževanje rastlin
|
1.410
|
Prireja mleka
|
1.420
|
Druga govedoreja
|
1.430
|
Konjereja
|
1.450
|
Reja drobnice
|
1.490
|
Reja drugih živali
|
1.500
|
Mešano kmetijstvo
|
1.610
|
Storitve za rastlinsko pridelavo
|
1.620
|
Storitve za živinorejo, razen veterinarskih
|
1.630
|
Priprava pridelkov
|
1.640
|
Obdelava semen
|
1.700
|
Lovstvo
|
2.100
|
Gojenje gozdov in druge gozdarske dejavnosti
|
2.200
|
Sečnja
|
2.300
|
Nabiranje gozdnih dobrin, razen lesa
|
3.120
|
Sladkovodno ribištvo
|
3.220
|
Gojenje sladkovodnih organizmov
|
10.390
|
Druga predelava in konzerviranje sadja in zelenjave
|
10.720
|
Proizvodnja prepečenca in piškotov; proizvodnja trajnega
peciva in slaščic
|
10.820
|
Proizvodnja kakava, čokolade in sladkornih izdelkov
|
10.890
|
Proizvodnja drugih prehrambenih izdelkov, drugje
nerazvrščenih
|
16.100
|
Žaganje, skobljanje in impregniranje lesa
|
16.240
|
Proizvodnja lesene embalaže
|
16.290
|
Proizvodnja drugih izdelkov iz lesa, plute, slame in protja
|
32.990
|
Drugje nerazvrščene predelovalne dejavnosti
|
33.190
|
Popravila drugih naprav
|
46.220
|
Trgovina na debelo s cvetjem in rastlinami
|
46.340
|
Trgovina na debelo s pijačami
|
46.350
|
Trgovina na debelo s tobačnimi izdelki
|
46.420
|
Trgovina na debelo z oblačili in obutvijo
|
46.450
|
Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko
|
46.490
|
Trgovina na debelo z drugimi izdelki široke porabe
|
46.730
|
Trgovina na debelo z lesom, gradbenim materialom in
sanitarno opremo
|
47.230
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z ribami,
raki, mehkužci
|
47.240
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s kruhom,
pecivom, testeninami, sladkornimi izdelki
|
47.410
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z
računalniškimi napravami in programi
|
47.420
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s
telekomunikacijskimi napravami
|
47.530
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s
preprogami, talnimi in stenskimi oblogami
|
47.590
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s
pohištvom, svetili in drugje nerazvrščenimi predmeti za gospodinjstvo
|
47.610
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s knjigami
|
47.621
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s časopisi,
revijami, papirjem, pisalnimi potrebščinami
|
47.622
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s časopisi,
revijami, papirjem, pisalnimi potrebščinami
|
47.640
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s športno
opremo
|
47.710
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z oblačili
|
47.720
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z obutvijo
in usnjenimi izdelki
|
47.761
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s cvetjem,
rastlinami, gnojili, hišnimi živalmi in hrano za živali
|
47.770
|
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z urami in
nakitom
|
47.781
|
Druga trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z
novim blagom
|
47.782
|
Druga trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z
novim blagom
|
47.789
|
Druga trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z
novim blagom
|
49.391
|
Drug kopenski potniški promet
|
49.410
|
Cestni tovorni promet
|
49.420
|
Selitvena dejavnost
|
55.100
|
Dejavnost hotelov in podobnih nastanitvenih obratov
|
55.204
|
Dejavnost počitniških domov in podobnih nastanitvenih
obratov za kratkotrajno bivanje
|
55.300
|
Dejavnost avtokampov, taborov
|
56.101
|
Dejavnost restavracij in druga strežba jedi
|
56.102
|
Dejavnost restavracij in druga strežba jedi
|
56.210
|
Priložnostna priprava in dostava jedi
|
56.290
|
Dejavnost restavracij in druga strežba jedi
|
56.300
|
Strežba pijač
|
59.200
|
Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij
|
63.990
|
Druge dejavnosti informacijskih storitev
|
68.200
|
Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
|
68.320
|
Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi
|
70.220
|
Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
|
74.100
|
Oblikovanje, aranžerstvo, dekoraterstvo
|
74.200
|
Fotografska dejavnost
|
74.300
|
Prevajanje in tolmačenje
|
74.900
|
Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti
|
75.000
|
Veterinarstvo
|
77.210
|
Dajanje športne opreme v najem
|
77.290
|
Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup
|
77.400
|
Dajanje pravic uporabe intelektualne lastnine v zakup, razen
avtorsko zaščitenih del
|
79.900
|
Rezervacije in druge s potovanji povezane dejavnosti
|
81.100
|
Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost
|
81.300
|
Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice
|
82.110
|
Nudenje celovitih pisarniških storitev
|
82.190
|
Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične
pisarniške dejavnosti
|
82.300
|
Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
|
82.920
|
Pakiranje
|
82.990
|
Drugje nerazvrščene spremljajoče dejavnosti za poslovanje
|
84.110
|
Splošna dejavnost javne uprave
|
85.320
|
Srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje
|
85.510
|
Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju
športa in rekreacije
|
85.520
|
Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju
kulture in umetnosti
|
85.590
|
Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
|
86.901
|
Druge dejavnosti za zdravje
|
86.909
|
Druge dejavnosti za zdravje
|
90.010
|
Umetniško uprizarjanje
|
90.020
|
Spremljajoče dejavnosti za umetniško uprizarjanje
|
90.040
|
Obratovanje objektov za kulturne prireditve
|
91.020
|
Dejavnost muzejev
|
91.030
|
Varstvo kulturne dediščine
|
91.040
|
Dejavnost botaničnih in živalskih vrtov, varstvo naravnih
vrednot
|
93.110
|
Obratovanje športnih objektov
|
93.130
|
Obratovanje fitnes objektov
|
93.190
|
Druge športne dejavnosti
|
93.299
|
Drugje nerazvrščene dejavnosti za prosti čas
|
94.999
|
Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij
|
96.010
|
Dejavnost pralnic in kemičnih čistilnic
|
96.021
|
Frizerska, kozmetična in pedikerska dejavnost
|
96.022
|
Frizerska, kozmetična in pedikerska dejavnost
|
96.040
|
Dejavnosti za nego telesa
|
96.090
|
Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene
|
IV. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM
PROMETU
7. člen
(1) Zavod je pravna oseba in nastopa v
pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun.
(2) Za svoje obveznosti zavod odgovarja
z lastnim premoženjem.
(3) Ustanoviteljica odgovarja le za
obveznosti zavoda, ki nastanejo v zvezi z opravljanjem gospodarske javne
službe.
8. člen
(1) Zavod uporablja v pravnem prometu
žig, ki je okrogle oblike in obrobljen z dvema krogoma. V sredini žiga je grb
Brda, ob zgornjem obodu je napis »protokolarne storitve«, v spodnjem delu oboda
pa napis »Republike Slovenije«.
(2) Žigi zavoda imajo v spodnjem delu
pod grbom Brda zaporedno številko. Zavod vodi knjigo žigov.
V. PREMOŽENJE IN FINANCIRANJE ZAVODA
9. člen
(1) Stvarno premoženje iz prve alineje
prvega odstavka 5. člena tega odloka je last Republike Slovenije.
(2) Zavod ne more samostojno
razpolagati s stvarnim premoženjem v posamični vrednosti nad 5.000 eurov in s
stvarnim premoženjem, ki ima naravo narodnega bogastva ali kulturnozgodovinske
dediščine.
(3) Zavod pripravi predlog letnega
načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ki je v lasti zavoda, in je sestavni
del finančnega načrta zavoda. Za pripravo načrta ravnanja s stvarnim
premoženjem se smiselno uporablja zakon, ki ureja stvarno premoženje države.
(4) Zavod mora s premoženjem ravnati s
skrbnostjo dobrega gospodarja.
10. člen
Zavod pridobiva sredstva za opravljanje
svoje dejavnosti:
-
iz proračuna Republike Slovenije;
-
s prihodki od plačil za protokolarne storitve in organizacijo drugih
dogodkov;
-
s prihodki od tržne dejavnosti;
-
z dotacijami, donacijami, darili in iz drugih virov.
11. člen
(1) Ustanoviteljica zagotavlja zavodu
transfer za opravljanje dejavnosti iz prve alineje prvega odstavka 5. člena
odloka na podlagi potrjenega programa dela in finančnega načrta ob upoštevanju:
-
stroškov obratovanja,
-
stroškov dela in
-
stroškov tekočega vzdrževanja stvarnega premoženja, ki ni v lasti
zavoda.
(2) Sestava stroškov in višina
transferja iz prejšnjega odstavka se določita v letni pogodbi, ki jo Generalni
sekretariat Vlade Republike Slovenije sklene z zavodom.
(3) Dejavnosti iz druge in tretje
alineje prvega odstavka 5. člena odloka se financirajo iz prihodkov od plačil
uporabnikov storitev na podlagi cenika, ki ga sprejme upravni odbor s soglasjem
ustanoviteljice.
(4) Cenik tržne dejavnosti sprejme
upravni odbor na predlog direktorja.
12. člen
Presežek prihodkov nad odhodki, ustvarjen s
prihodki iz druge do četrte alineje 10. člena tega odloka, zavod praviloma
namenja za razvoj in širitev dejavnosti zavoda, predvsem za vzdrževanje
premoženja, ki ga ima v upravljanju, v skladu s potrjenim finančnim načrtom
zavoda.
13. člen
Ustanoviteljica lahko zagotavlja sredstva
za investicije in investicijsko vzdrževanje stvarnega premoženja iz prve alineje
prvega odstavka 5. člena tega odloka skladno z letnim programom in finančnim
načrtom zavoda.
13.a člen
(1) Zavod mora finančnemu načrtu priložiti
načrt investicijskega vzdrževanja, ki obsega investicije, katerih vrednost
presega 20.000 eurov.
(2) O izvedenih investicijah in
investicijskem vzdrževanju mora zavod obvestiti upravljavca.
(3) Za investicije, ki jih bo izvajal zavod
in so opredeljene v prvem odstavku tega člena, je član razpisne komisije za
izvedbo postopkov javnega naročanja predstavnik upravljavca.
VI. DELOVNA RAZMERJA
14. člen
Plače in pravice iz delovnih razmerij
zaposlenih zavoda se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki se uporabljajo za zaposlene
v javnih gospodarskih zavodih.
VII. PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJICE DO UPRAVLJANJA
ZAVODA
15. člen
Ustanoviteljica ima poleg z zakonom
določenih pristojnosti še te pristojnosti:
-
daje soglasje k srednje- in dolgoročnemu razvojnemu načrtu zavoda;
-
daje soglasje k letnemu programu dela in finančnemu načrtu ter letnemu
poročilu;
-
daje soglasje k načinu razporejanja presežka prihodkov nad odhodki in
odloča o načinu pokrivanja primanjkljaja;
-
daje soglasje k najemanju posojil v vrednosti nad 50.000 eurov;
-
daje soglasje k ceniku javne gospodarske službe;
-
imenuje in razrešuje člane upravnega odbora;
-
(črtana).
16. člen
Neposredni odgovorni organ za nadzor nad
delom in poslovanjem zavoda je Generalni sekretariat Vlade Republike Slovenije
(v nadaljnjem besedilu: GSV).
VIII. ORGANA ZAVODA
17. člen
Organa zavoda sta:
1.
upravni odbor in
2.
direktor.
Upravni odbor
18. člen
(1) Upravni odbor ima sedem članov.
(2) Šest članov imenuje
ustanoviteljica.
(3) Enega člana upravnega odbora
izvolijo zaposleni v zavodu. Kandidata za člana upravnega odbora lahko pisno
predlaga skupina najmanj 20 zaposlenih. Postopek volitev s svojim aktom
podrobneje določi organ, ki zastopa interese zaposlenih v zavodu.
(4) Člani upravnega odbora so
imenovani za dobo štirih let in so lahko ponovno imenovani.
(5) Ustanoviteljica lahko odpokliče
člane upravnega odbora, ki jih je sam imenovala, pred iztekom mandata. O
odpoklicu predstavnika zaposlenih v upravnem odboru odloča organ, ki ga je
imenoval.
19. člen
(1) Upravni odbor izvoli predsednika
in namestnika predsednika upravnega odbora z večino glasov vseh članov
upravnega odbora.
(2) Predsednik upravnega odbora
sklicuje in vodi seje, izjavlja voljo in objavlja odločitve upravnega odbora
ter zastopa upravni odbor v odnosu do drugih organov zavoda in tretjih oseb.
(3) Če je predsednik upravnega odbora zadržan
ali odsoten, njegove naloge prevzame njegov namestnik.
20. člen
(1) Upravni odbor odloča na sejah, ki
jih sklicuje predsednik upravnega odbora na predlog direktorja ali posameznega
člana upravnega odbora. Na zahtevo najmanj dveh članov upravnega odbora ali
direktorja zavoda mora predsednik sklicati sejo.
(2) Odločanje upravnega odbora je
veljavno, če je na seji navzoča večina vseh članov. Upravni odbor odloča z
navadno večino navzočih članov. Če je izid neodločen, odloča glas predsednika.
(3) Direktor zavoda se mora na vabilo
udeleževati sej upravnega odbora.
(4) Potek seje in sprejeti sklepi
upravnega odbora morajo biti jasno zapisani v zapisniku seje, ki ga podpiše
predsednik upravnega odbora. Zapisnik se pošlje vsem članom upravnega odbora
najpozneje v sedmih delovnih dneh po seji.
(5) Seja upravnega odbora je lahko
tudi dopisna, če temu ne nasprotuje noben član upravnega odbora. Dopisno sejo
lahko skliče le predsednik upravnega odbora na predlog člana upravnega odbora
ali direktorja zavoda.
(6) Tehnično in administrativno pomoč
za izvedbo seje upravnega odbora mora zagotoviti zavod.
(7) Upravni odbor sprejme poslovnik o
svojem delu, s katerim podrobneje uredi vsa vprašanja v zvezi z delovanjem
upravnega odbora.
21. člen
Naloge in pristojnosti upravnega odbora so:
-
sprejme statut in akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih
mest;
-
na predlog direktorja sprejme srednjeročni in dolgoročni razvojni načrt
zavoda ter ga predloži v soglasje ustanoviteljici;
-
obravnava vprašanja o režimu varstva kulturne in naravne dediščine,
vprašanja o protokolarni dejavnosti, konjereji, rekreativni dejavnosti in
gozdarstvu ter pri tem sodeluje z ustreznimi institucijami in strokovnjaki;
-
na predlog direktorja sprejme letni program dela in finančni načrt ter
ju predloži v soglasje ustanoviteljici;
-
imenuje revizorja, ki ga predhodno izbere na javnem razpisu;
-
sprejme letno poročilo in ga skupaj z revizijskim poročilom predloži v
soglasje ustanoviteljici;
-
sprejme cenik javne gospodarske službe in ga predloži v soglasje
ustanoviteljici;
-
sprejme cenik tržne dejavnosti;
-
na predlog direktorja in po predhodnem mnenju revizorja sprejme merila
(ključe) za delitev stroškov, odhodkov in prihodkov med dejavnosti javne službe
in tržne dejavnosti;
-
spremlja in nadzoruje poslovanje zavoda skladno z letnim načrtom.
22. člen
(1) Člani upravnega odbora so za svoje
delo upravičeni do sejnine v višini, kot jo določi ustanoviteljica.
(2) Upravičeni so tudi do povrnitve
utemeljenih potnih stroškov.
Direktor
23. člen
(1) Direktorja imenuje in razrešuje
ustanoviteljica na predlog upravnega odbora in na podlagi izvedenega javnega
razpisa.
(2) Ustanoviteljica imenuje direktorja
zavoda z odločbo, pogodbo o zaposlitvi z njim pa sklene predsednik upravnega
odbora. Za čas trajanja mandata oziroma do razrešitve je direktor v delovnem
razmerju v zavodu.
(3) Direktor je imenovan za štiri leta
in je lahko ponovno imenovan.
(4) Za direktorja je lahko imenovan
kandidat, ki poleg splošnih pogojev izpolnjuje še te pogoje:
-
ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu druge stopnje
v skladu z zakonom o visokem šolstvu, oziroma izobrazbo, ki ustreza ravni
izobrazbe, pridobljene po študijskih programih druge stopnje;
-
ima najmanj pet let delovnih izkušenj na vodilnih delovnih mestih;
-
aktivno znanje angleškega, nemškega, francoskega ali italijanskega
jezika.
24. člen
(1) Direktor je lahko razrešen pred
iztekom mandata, če:
-
to sam zahteva;
-
huje krši delovne obveznosti ali prekorači pooblastila;
-
upravni odbor ugotovi, da ni sposoben voditi poslov in zastopati zavoda;
-
sprejema odločitve v nasprotju s predpisi;
-
mu ustanoviteljica ali upravni odbor izreče nezaupnico zaradi doseganja
slabih poslovnih rezultatov;
-
ne izvaja sklepov ali navodil ustanoviteljice ali GSV.
(2) Če je direktor razrešen,
ustanoviteljica na predlog upravnega odbora imenuje vršilca dolžnosti
direktorja, vendar najdlje za dobo enega leta.
25. člen
Direktor zavoda ima te pristojnosti in
naloge:
-
vodi, organizira in usklajuje poslovanje zavoda ter zastopa in
predstavlja zavod;
-
izvaja sklepe upravnega odbora;
-
predlaga upravnemu odboru v sprejetje akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest in druge splošne akte, ki jih sprejme upravni
odbor;
-
predlaga upravnemu odboru v sprejetje letni načrt zavoda, sprejema
ukrepe za njegovo izvajanje ter poroča upravnemu odboru o rezultatih dela in
poslovanja zavoda;
-
je odredbodajalec in skladno s tem podpisuje poslovne akte, listine in
druge dokumente, ki se nanašajo na finančno poslovanje zavoda;
-
v skladu z veljavnim letnim načrtom zavoda odloča o prodaji in nakupu
osnovnih sredstev, dokončnih odpisih osnovnih sredstev, opreme in neizterljivih
obveznosti, o najemanju posojil in razporejanju finančnih sredstev;
-
predpisuje oziroma izdaja vse akte s področja delovanja zavoda, za
katere niso pristojni drugi organi zavoda;
-
odloča o pravicah in obveznostih zaposlenih s področja delovnih razmerij
v skladu s predpisi;
-
predpisuje urnik poslovanja posameznih enot zavoda, določa delovni čas
in urnik ogledov;
-
določa prodajne cene in cene za opravljanje vseh vrst storitev na
podlagi sprejetih cenikov javne gospodarske službe in tržne dejavnosti;
-
odloča o likvidnostnem zadolževanju do 50.000 eurov;
-
opravlja druge naloge v skladu z zakoni, kolektivno pogodbo, statutom in
drugimi splošnimi akti.
26. člen
(1) Direktor zavoda samostojno sklepa
posle do zneska 50.000 eurov, nad tem zneskom pa le s
soglasjem upravnega odbora, če ni s tem odlokom za posamezne vrste poslov
določeno drugače.
(2) Direktor zavoda lahko posamezna
opravila iz svoje pristojnosti s splošnim ali posebnim pisnim pooblastilom
prenese na druge zaposlene.
26.a člen
(1) Direktor ima lahko največ dva
namestnika ali največ dva pomočnika direktorja ali enega namestnika in enega
pomočnika direktorja, v skladu z Aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji
delovnih mest zavoda in upoštevaje veljavne predpise s področja zaposlovanja v
javni upravi.
(2) K pogodbi o zaposlitvi namestnika ali
pomočnika in k odpovedi njegove pogodbe s strani delodajalca mora dati soglasje
upravni odbor.
IX. RAČUNOVODSTVO, REVIDIRANJE, FINANČNO POSLOVANJE
27. člen
(1) Zavod vodi računovodstvo skladno z
zakonom, ki ureja gospodarske družbe, in slovenskimi računovodskimi standardi
ter pravilnikom o računovodstvu.
(2) Zaradi usklajevanja računovodskih
podatkov z državnim proračunom zavod vodi tudi posebno knjigovodsko evidenco
proračunskih prihodkov po načelu plačane realizacije.
28. člen
Zavod mora zagotoviti ločene knjigovodske
evidence za dejavnost javne gospodarske službe in za tržne dejavnosti v skladu
z merili, ki jih sprejme upravni odbor zavoda.
29. člen
Zavod mora imeti revidirane letne
računovodske izkaze. Pri reviziji se skladno s predpisi ugotavljajo tudi
namenskost, učinkovitost in racionalnost porabe proračunskih sredstev.
30. člen
(1) Zavod vodi svoje finančno poslovanje
v skladu z zakoni in poslovnofinančnimi načeli.
(2) Za skladnost finančnega poslovanja
zavoda s predpisi in poslovnofinančnimi načeli je poleg direktorja zavoda
posebno odgovoren zaposleni, ki skrbi za finančno poslovanje zavoda.
31. člen
Zavod mora ob sodelovanju s predstavniki
GSV opraviti letni popis sredstev, ki jih ima v uporabi, ter ustanoviteljici pravočasno predložiti točne in resnične
podatke, potrebne za zaključek poslovnega leta. Podrobnejša navodila za izvedbo
letnega popisa se določijo z navodilom GSV.
32. člen
(1) Zavod mora pripraviti delovni
program in finančni načrt ob upoštevanju delitve dejavnosti iz 5. člena
tega odloka.
(2) Delovni programa in finančni načrt
zavoda morata vsebovati najmanj:
-
program dela ločeno za gospodarsko javno službo in tržno dejavnost;
-
načrt vzdrževanja stvarnega premoženja (redno, izredno, vlaganje v
obnovo in vlaganje v izboljšave);
-
stanje kadrov in predstavitev kadrovske politike;
-
načrt prihodkov in odhodkov ob upoštevanju delitve iz 5. člena tega
odloka;
-
predlog načrta ravnanja s stvarnim premoženjem in
-
druge podatke, potrebne za pripravo pogodbe iz drugega odstavka 11.
člena tega odloka.
(3) Obliko delovnega programa in
finančnega načrta zavod uskladi z GSV.
33. člen
V ceniku iz tretjega in četrtega odstavka
11. člena tega odloka je treba pri oblikovanju cene storitev upoštevati stroške,
povezane z opravljanjem dejavnosti (izdatki za blago in storitve, vzdrževanje
itd.), ter pripadajoče stroške dela.
X. SPLOŠNI AKTI
34. člen
(1) Poleg statuta ima zavod še te
splošne akte:
-
akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest,
-
poslovnik o delu upravnega odbora,
-
akte poslovne politike,
-
pravilnik o računovodstvu,
-
akt o varstvu pri delu,
-
akt o poslovni skrivnosti in
-
druge akte, ki jih določajo predpisi.
(2) Akte od prve do tretje alineje iz
prejšnjega odstavka sprejme upravni odbor, druge pa direktor zavoda.
XI. POSLOVNA SKRIVNOST
35. člen
Za poslovno skrivnost zavoda se štejejo
listine in podatki, ki jih zaradi njihove narave in pomena za poslovanje zavoda
ni dovoljeno sporočati, pošiljati ali dajati na vpogled nepooblaščenim osebam,
razen na način, predpisan z aktom zavoda.
Odlok o ustanovitvi Javnega gospodarskega
zavoda Protokolarne storitve Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 54/12)
vsebuje naslednje prehodne in končne določbe:
»XII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
36. člen
Upravni odbor sprejme merila iz 28. člena
tega odloka najpozneje v treh mesecih po uveljavitvi tega odloka.
37. člen
Statut in splošni akti zavoda morajo biti z
odlokom usklajeni najpozneje do 1. januarja 2013. Do uskladitve se
uporabljajo obstoječi statut in splošni akti, če niso v nasprotju s tem
odlokom. Ob neskladju se uporablja ta odlok.
38. člen
Direktor zavoda mora predlagati vpis
spremembe odloka v sodni register.
39. člen
(1) Z dnem uveljavitve tega odloka
preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega gospodarskega zavoda protokolarne
storitve Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 97/01 in 16/05).
(2) 23. člen odloka iz prejšnjega
odstavka se uporablja do 31. decembra 2012.
40. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, 11. in 13. člen pa se začneta
uporabljati 1. januarja 2013.«.
Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o
ustanovitvi Javnega gospodarskega zavoda Protokolarne storitve Republike
Slovenije (Uradni list RS, št. 31/14) vsebuje naslednje prehodne in
končne določbe:
»PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
Zavod in upravljavec sta dolžna skleniti
sporazum iz spremenjene prve alineje prvega odstavka 5. člena odloka v enem
mesecu po uveljavitvi tega odloka.
11. člen
Akti o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest zavod uskladi s tem odlokom najpozneje v dveh
mesecih po uveljavitvi tega odloka.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.