Neuradno prečiščeno besedilo, ki vsebuje to spremembo:
Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja
zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerega organ ne jamči
odškodninsko ali kako drugače.
Neuradno prečiščeno besedilo Sklepa o ustanovitvi in
nalogah Sveta Vlade Republike Slovenije za invalide obsega:
-
Sklep o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade Republike Slovenije za
invalide (Uradni list RS, št. 35/96 z dne 5. 7. 1996),
-
Sklep o spremembah in dopolnitvah sklepa
o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade Republike Slovenije za invalide (Uradni
list RS, št. 8/01 z dne 2. 2. 2001),
-
Sklep o dopolnitvi sklepa o ustanovitvi
in nalogah Sveta Vlade Republike Slovenije za invalide (Uradni list RS, št.
53/02 z dne 20. 6. 2002).
SKLEP
o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade Republike
Slovenije za invalide
(neuradno prečiščeno besedilo št. 2)
1. člen
Ustanovi se Svet Vlade Republike Slovenije za invalide (v
nadaljevanju: svet).
2. člen
Svet je strokovno in posvetovalno telo Vlade Republike
Slovenije. Svet opravlja strokovne naloge za predsednika vlade in Vlado
Republike Slovenije in jima nudi strokovno pomoč pri odločanju o zadevah s
področja varstva invalidov.
3. člen
Svet opravlja naslednje naloge:
-
skrbi, da so invalidi ustrezno obravnavani v vseh državnih programskih
dokumentih,
-
spremlja, ugotavlja in ocenjuje položaj invalidov in uresničevanje
invalidskega varstva,
-
usklajuje in povezuje nastajanje in izvajanje programov invalidskega
varstva,
-
daje strokovna mnenja k predlaganim zakonom in podzakonskim aktom na
področju invalidskega varstva,
-
daje vladi predloge, pobude in priporočila za hitrejše uresničevanje
sprejete politike invalidskega varstva,
-
daje strokovna mnenja k poročilom o izvajanju nalog na področju
invalidskega varstva, ki jih za vlado pripravljajo pristojna ministrstva in
Urad Vlade Republike Slovenije za invalide,
-
spodbuja delovanje invalidskih in humanitarnih organizacij,
-
pospešuje izobraževanje in raziskovanje na področju invalidskega
varstva,
-
pospešuje mednarodno sodelovanje,
-
redno spremlja in ocenjuje izvajanje politike invalidskega varstva,
-
analizira in vrednoti podatke o izvajanju programov invalidskega
varstva,
-
organizira posvete, seminarje in druge oblike srečanj v zvezi s problemi
invalidskega varstva,
-
ocenjuje načrtovanje in uresničevanje politike, nacionalnega programa in
realizacijo letnih načrtov invalidskega varstva,
-
daje predloge za oblikovanje izobraževalnih programov za izobraževanje
invalidov, za izvajanje programov invalidskega varstva in programov za
usposabljanje kadrov, ki delajo na področju varstva invalidov.
4. člen
Svet ima 17 članov in je sestavljen iz:
-
petih predstavnikov ministrstev in sicer po en predstavnik:
Ministrstva za delo, družino in socialne
zadeve,
Ministrstva za šolstvo, znanost in šport,
Ministrstva za zdravstvo,
Ministrstva za okolje in prostor,
Ministrstva za finance,
-
predstavnik Urada Vlade Republike Slovenije za invalide in bolnike
-
sedem predstavnikov naslednjih strokovnih inštitucij in sicer po en
predstavnik:
Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije,
Zavoda za pokojninsko in invalidsko
zavarovanje Slovenije,
Socialne zbornice Slovenije,
Inštituta Republike Slovenije za
rehabilitacijo,
Skupnosti zavodov za usposabljanje,
Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
(oddelek za defektologijo),
Republiškega zavoda za zaposlovanje,
-
3 predstavniki invalidskih organizacij in
-
predstavnik združenja invalidskih podjetij Slovenije.
Mandat predsednika, obeh
podpredsednikov in članov sveta traja 4 leta in so lahko ponovno imenovani.
5. člen
Člani sveta delujejo nepoklicno in jih imenuje Vlada
Republike Slovenije na predlog Komisije Vlade Republike Slovenije za kadrovske
in administrativne zadeve.
6. člen
Svet vodi predsednik, ki je imenovan izmed predstavnikov
strokovnih inštitucij. Predsednik ima dva podpredsednika, ki mu pomagata voditi
delo sveta in ga nadomeščata v času njegove odsotnosti. Po funkaciji je prvi
podpredsednik direktor Urada Vlade Republike Slovenije za invalide in bolnike,
drugi podpredsednik pa je imenovan izmed predstavnikov invalidskih organizacij.
Predsednika in podpredsednika imenuje Vlada Republike
Slovenije na predlog Komisije Vlade Republike Slovenije za kadrovske in
administrativne zadeve.
7. člen
Strokovne in tehnično administrativne naloge za svet opravlja
Urad Vlade Republike Slovenije za invalide in bolnike.
8. člen
Svet se sestaja na sejah, ki jih sklicuje predsednik. Vsaj
enkrat letno organizira svet srečanje s predstavniki vseh invalidskih
organizacij.
Svet deluje na osnovi operativnega letnega načrta dela in poslovnika,
ki ga sprejme na svoji prvi seji.
Svet lahko za obravnavo posameznih zadev ustanavlja delovne
skupine.
9. člen
Dejavnosti in naloge sveta se financirajo iz proračunskih
sredstev Urada predsednika Vlade Republike Slovenije.
Člani sveta imajo pravico do
sejnin in potnih stroškov v skladu z vsakokratnim sklepom Vlade Republike
Slovenije, ki ureja povračilo stroškov v zvezi z delom strokovnih svetov Vlade
Republike Slovenije.
Sklep o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade
Republike Slovenije za invalide (Uradni list RS, št. 35/96)
vsebuje naslednji končni določbi:
»10. člen
Z dnem ustanovitve sveta se ukine Komisija Vlade Republike
Slovenije za invalidsko varstvo.
11. člen
Ta sklep se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Sklep o
spremembah in dopolnitvah sklepa o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade Republike
Slovenije za invalide (Uradni list RS, št. 8/01) vsebuje
naslednjo končno določbo:
4. člen
Ta sklep začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem
listu Republike Slovenije.«.
Sklep o
dopolnitvi sklepa o ustanovitvi in nalogah Sveta Vlade Republike Slovenije za
invalide (Uradni list RS, št. 53/02)
vsebuje naslednjo končno določbo:
»2. člen
Ta sklep začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu
Republike Slovenije.«.